原來我會說夢話 謝謝你告訴我
沒有 壓力很大 只是需要努力的事情還很多很多
對不起 吵醒你了




最近終於忙告一段落了 上次說要出走 老闆不準假後
我就一直忙好久 想說暑假終於可以喘一口氣
但這口氣 拖好久 還是卡在胃裡
難怪 健康報告說 我肝和胃有點小問題 要我好好吃飯

最近老是往海邊跑 整個人快變成黑面菜
但很機車毛的是 每次要去衝浪 腳就又有問題
我跟我的左腳很不合 但我還是再忙都要去趴趴走
因為 大自然 是我唯一可以解壓的方式

然後沒有想到 我今天在從海邊回家的路上 遇到了這個
大南瓜和稻草人 興奮的尖叫 out of control...........
這真的不是假的 那是真的可以像蓮花座的大南瓜...活跳跳的...

夏天 我真的很愛夏天

其實我一直很憂鬱
因為我是個很難離開一個氛圍的人

最近我超愛"蘭卡"唱歌的調調

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
I don't know where to go I can't do it alone I've tried
And I don't know why


I'm a fool
Out of love
Cause I just can't get enough


I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show


I want my money back
Just enjoy the show
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 S&I.smile 的頭像
    S&I.smile

    S&I.smile

    S&I.smile 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()